I am

(Mary J Blige) Ny låt med Mary. Jag älskar hennes tidiga skivor, men de senare har jag inte blivit lika fäst vid. Idag kommer det upp nåt så ovanligt som foto på mig... därav titeln på detta inlägg. Jag var ute på en kort och iskall promenad i Skrylle (friluftsområde i närheten av där jag bor) med min pappa. Vi brukar jogga där, men idag var det inte så lätt... mycket snö! Så det blev promenad och jag tänkte passa på att ta några fina vinterfoto. Och så helt plötsligt sliter pappa kameran ur mina händer och TVINGAR mig att bli fotad!!!! Eller nej nu ljuger jag nog... det var kanske jag som bad honom fota mig, och dessutom sa hur han skulle göra och hur nära, var han skulle stå osv... hehehe! Så idag är det en gästfotograf här på bloggen! (Och gästmodell hahahahahahaha!;))

 

Fotograf: Pappa

Visst är han duktig, min käre far! :)

Kommentarer


Jenny

Närbilden blev riktigt bra tycker jag! Du och pappa kanske ska ha fotostudio ihop! / Jenny

2009-12-18 @ 10:51:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: