Change

(Daniel Merriweather) Man hittar vad man söker på Spotify! :) Jag letade efter en låt som skulle ha change med i titeln... för vi behöver verkligen förändra vårt beteende så vårt klimat inte går helt åt pipan! (Kan man skriva så?!:P) Jag läste på sydsvenskan.se om "rekord-demonstrationen" i köpenhamn! Och blev glad. Samtidigt slog tanken ig att jag borde kanske också fått tummen ur och gått jag med. Men nu skriver jag om det här istället. :) Och så blir jag ledsen när jag läser om de som förstör genom att bråka och förstöra. Hur ska det göra vårt klimat bättre? De är lite deras "fel" att jag inte går med i demonstationer, för jag vill absolut INTE förknippas med de som bara förstör, bråkar och skapar kaos!
Love nature

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: