Ny bloggadress!

Välkommen till min blogg!

Jag har nu bytt bloggadress då jag registrerat namnet och em e foto var för likt en annans så blev det istället Ms fotografier. M står såklart för Malin så det blir Malins fotografier, men jag tyckte Ms fotografier lät bättre. Det uttalas alltså [ems fotografier]. Jag kommer fortsätta här på denna nya bloggen och hoppas mina kära prenumeranter vill prenumerera på denna bloggen istället! Jag har registrerat den på bloglovin så ni behöver bara logga in och söka upp den eller använda knappen här nere. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg på em e foto men bloggen kommer vara kvar så att ni kan titta på de gamla inläggen.
 
Jag hoppas att ni fortsätter att följa min blogg och att ni hittar många foto som ni gillar. Kommentera gärna eller skriv ett mail om det är något ni undrar!

Glad Påsk

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: