Tradera

Ok, jag är ingen van "traderare", men jag har köpt några plagg där senaste tiden. Det har inte gått så bra. Första köpet jag gjorde (för drygt ett år sen) var det meningen att jag skulle få ett par Coola Anna jeans hemskickade, men när jag vunnit auktionen så fanns där helt plötsligt inga jeans. Jaha?! Binder sig inte säljaren lika mycket som köparen?
Så nåt år senare (för jag ville inte handla mer på tradera efter det köpet) så gjorde jag ett nytt försök. Jag hittade en klänning som jag har sen tidigare fast i en annan färg! Och den var billig! WOW! Jag bjöd och vann! När klänningen väl kom så var där ingen underklänning med (vilket det ska vara och det vet jag då jag har en likadan...). Ok.... jag behöll klänningen (fick inte precis nån ursäkt eller erbjudande om att få skicka tillbaka). Några dagar senare vann jag en kjol och den var precis som den skulle och ett riktigt kap! Mitt första riktiga fynd! Så då vågar man ju igen när en klänning som man velat köpa jättelänge, men som är för dyr, fanns där. Jag bjöd och det hela skenade iväg lite mer än vad jag tänkt. Men tillslut vann jag auktionen och klänningen kom en vecka senare. I en storlek större än vad det stod i auktionen! HALLÅ!!!! Det verkar som tradera är värsta lotteriet! Jag lägger nog ner tradera för ett tag.
Här kommer så de fynd jag gjort på tradera. Det är tur jag älskar kläderna så mycket! :) (Är det fel att älska kläder?;))

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fina! Och härligt med lite nytt inför sommaren :D

2010-05-23 @ 12:30:38
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: