Rätt eller fel?

I helgen har det varit karneval i Lund. Vi har varit och sett spexet, inte så bra, och så såg vi tåget i går. Inte så kul det heller. Men det var mysigt att umgås med kompisar och njuta av det underbara vädret! Här är några foton från tåget.
Det var hur mycket folk som helst på stan! Vi satt inne på Fellini (italiensk restaurang) men kikade ut genom dörren när tåget kom.
Ostkrokar... :)
"Kungligt bröllop eller Dannes klassresa!" :)
På kvällen blev det grillning och lite monopol. Tanken var från början att jag skulle in och se Salem al Fakir, men jag var alldeles för seg för det. Synd för det hade varit kul att höra honom live. :) Men jag hade skoj här hemma och det var ganska skönt att slippa cykla hem mitt i natten. Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag!:)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj vad mycket folk! Ser skoj ut! :D

Kram på dig :D

2010-05-25 @ 14:30:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Ja, det var mycket folk! Tror det var något slags publikrekord! :)

Kram

2010-05-30 @ 17:17:32
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: