Passa på!

Ja, jag har fortfarande mitt starterbjudande på hemsidan, men det går snart ut! Närmare bestämt imorgon! Men bokar du innan så är det alltså 10% rabatt på alla paket, även bröllopspaketen.
Vill du föreviga din familj, dig och din pojkvän/flickvän eller man/fru, ditt bröllop, din student eller "bara" ett vardagsporträtt? Titta in på min hemsida och se om där finns nåt som skulle passa dig! :) Såklart går det att fixa andra upplägg än de paket jag erbjuder på hemsidan. Maila och beskriv hur du skulle vilja ha det och vad du är intresserad av för foto - på papper eller digitala eller både och?! Skulle du vara intresserad av någon av mina foton som jag tagit på natur och liknande går det givetvis att köpa dem med!
Kram

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en massa napp, det förtjänar du! :D



Stor kram gumman!

2010-05-30 @ 23:32:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Det hoppas jag med!

:)

Kram

2010-05-31 @ 07:30:44
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: