Ben & Jerrys peanut butter cookie dough

åååååååååhhhhhh! Varför finns laktosintolerans? Jag gjorde ett "test" (låg på blogg.se's startsida) som skulle berätta vilken glass jag var av GBs nyheter. Gissa vilken jag blev.... såklart Ben and Jerry!!! Jag måste nog prova den, åtminstonde en gång... Glass är godare ju med choklad den innehåller och så får det gärna vara lite kolasås och kanske nån chokladrippel... och jordnötsmör låter ju helt fantastiskt! MM's har en variant där de är fyllda med jordnötsmör! De är heeeeeelt underbara. Men finns inte i sverige, vilket kanske är tur för mig!;)

Nu ska jag bege mig hem från Kalmar, ska se om jag hinner blogga med nåt foto ikväll.

Många glassiga kramar... (ooooohhh så cheeesy!)

Kommentarer


[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh attan vilken otur!! Jag förstår känslan! Fick inte äta choklad på över 2 år för min allergi! Och jag är ju chokladberoende! ;)



Hur mår du tjejen?! Har du haft en bra månad? Något kul på gång? :)



KRAM!!

2010-03-23 @ 23:18:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Jag har faktiskt smakat den nu, jag tog en tablett och njööööööt av glassen! Den är jättegod!

Kul att du är hemma igen! Jag har förstått att du haft en riktigt bra resa! :)

Kramar

Malin

2010-03-24 @ 12:01:21
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: