The funeral

(Band of horses) Mycket bra låt. Kanske inte så upplyftande. Men bra. :) Jag har haft en konstig vecka och sovit dåligt flera nätter i rad. Men nu är det helg vilket ska bli skönt! :) I morgon ska jag fira min och min pappas födelsedag tillsammans med min familj. Det ska bli mysigt och mumsigt! Vi ska äta en massa god mat, bland annat anka. Tydligen har jag bett om det några år i rad. Men å andra sidan så har vi bara ätit det just vid våra födelsedagar! :) Så det får bli anka i år igen! :):)
När jag firade min födelsedag med mina vänner så fick jag de här fina tulpanerna av min kära vän Linda. :) Blommor är så fint! :)
Härliga färger! :) Det behövs nu i vintermörkret.
Jag vet att det inte varit så mycket porträtt på senaste tiden, men jag har kanske en grej på g så då kommer det upp lite mer porträtt. :)

Kommentarer


JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vackra blommor! Låten vet jag inte vilken det är? Hmmmm...



Anka? Grilla på Anna Anka så slipper vi henne sen ;) Haha. Förlåt, kunde inte låta bli :)



Trevlig helg tjejen!!

Kramar Carro

2010-01-22 @ 22:28:12
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: