Step by step

(New kids on the block) Hehehe! Jag var ett stort fan av NKOTB när jag var yngre. Hade alla deras skivor (LP). Titeln syftar lite på mitt tecknande... jag är inte helt nöjd med resultaten, än. Men man får väl ta det steg för steg. :) Här kommer en bild som jag gjort idag.
Den här ska nog sitta på ett födelsedagskort... (duuuhhh) Jag har redan gjort några ändringar på den... bland annat har jag lagt till bakgrund så den inte blir så kal. Men som sagt man får ta det steg för steg! :) Jag tycker det är roligt och det är väl det som är viktigast!? Eller?!
Nu ska jag göra pannkakor! Mums! Ha en bra kväll!

Kommentarer


Jenny

Hi hi, vi åt också pannkakor till kvällsmat i går (torsdag). Det blir fin effekt med pennorna. Det ser nästan ut som vattenfärg. Kram Jenny

2010-01-22 @ 08:48:29
Malin

:)ja visst blir det häftigt med pennorna. :) I like!

Kram

Malin

2010-01-22 @ 17:08:01
URL: http://msfotografier.blogg.se/
Anonym

Du är ju jätteduktig på att rita!! Alla bilder är jättefina!! Kram // Marie

2010-01-22 @ 23:39:03
JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Jättesöt prinsessa! :)



Trevlig helg igen :D



Kram C

2010-01-23 @ 16:38:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: