Live tomorrow

(Laleh) Den är så bra. Jag lyssnade jättemycket på den när den kom ut. Melodin, Lalehs röst och texten. Jag gillar allt. Det är inte så lätt att leva i nuet, men jag försöker. Fast det är alltid nåt man längtar efter eller vill bort ifrån...
Eller längtar tillbaka till ...
Igår fotade jag inte bara mig själv, jag fotade även Conny. Jag tog hans porträtt som han ska använda i sitt jobb. Så det är ganska formella bilder. Men jag tyckte de blev bra! :)
Här är två:
I morgon kommer mera... antingen från min bildserie eller från Connys... har inte bestämt mig än.

Kommentarer


JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Jättefina Connykort :) Han ser snäll ut! :)



Laleh's låt är fin! Påminner mig om Thailand och drömmar.... gårdagen.... minnen :)

2010-01-24 @ 18:09:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: