Hollywood

(Madonna) Ja, Hollywood, där har man ju varit! ;) hahahah! När jag var i USA för drygt två och ett halvt år sen var jag, Annica och Conny uppe i "backarna" och fotade oss med hollywoodskylten i bakgrunden. I lördags fotade jag Conny till hans jobb, men Sigge ville också vara med. :) Hehe!
Sigge i fokus...
... också Connys tur! :) Allt gick så snabbt så jag hann inte ställa om bländaren för att få fokus på båda! :) men tillsammans så kompletterar de ju varandra! ;)
Och på tal om hollywood så var jag och såg Sherlock Holmes idag. Den var ganska kul faktiskt! :) Och jag hade tydligen gått så mycket på bio att jag skaffat mig en gratisbiljett! :) Film är kul och det är faktiskt ofta extra bra på bio! :)

Kommentarer


Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack så hemskt mycket!

2010-01-28 @ 06:29:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: