Happy Birthday

(Stevie Wonder) Ja, man skulle kunna tro att jag hakat upp mig, men det har jag inte. Idag fyller min käre far år.  Jag fixade så att det var en jättestor turnering i handboll till honom i present. Det kanske är nån som känner igen den; handbolls EM? Jaja, han blev glad i alla fall! ;) Tyvärr kunde jag inte garantera att Sverige skulle klara av Slovenien... men det var rätt jobbigt att fixa den där turneringen så jag tycker han ska vara nöjd. De kanske vinner nästa gång?! ;)
Kalmar november 2009
Jag har nyligen läst inlägg på Emelie OhlssonsBlixmans och Hanna Bs blogg om vem som äger bilderna och vad man får lov att göra med dem.
Det är viktigt att vara tydlig som fotograf och skriva kontrakt med sina kunder tror jag. Jag har än så länge inte skrivit några kontrakt. Men jag har precis hittat mina foto på facebook hos någon som inte har rätt att lägga upp dem. Speciellt inte utan någon hänvisning till mig. Så jag förstår ovan nämnda fotografer om de är lite irriterade för det händer nog dem lite oftare än mig. Så jag länkar till deras inlägg för lite mer info. :)

Kommentarer


Gunnar

Tack kära dotter. Vi vinner nästa gång eller åtminstone nästa år och då kan vi heja på Sverige på hemmaplan.

2010-01-19 @ 22:57:59
JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Hoppas att du mår bra gums! Har du haft en bra vecka? Har ni fint väder nere i söder nu? Var ju i HBG i helgen och det kom snö! :) Härligt!! :D



Kram Carro

2010-01-20 @ 14:39:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: