Playground

(Sia) En av de bästa artisterna som finns enligt min mening! Jag älskar hennes skiva "Some peolpe have REAL problems" från 2008.  Här är några foto från fikan med Malva, Sara, Ida och Jenny förförra veckan. Det har tagit lite lång tid för mig att komma loss och redigera, men nu är de här! ;) Vi borde kanske ha gått till en lekplats när vi skulle träffas, men det blev fika.

Igår var jag alltså på fest hos "Fiona och Shrek!" ;) Jag var prinsessa men jag har inget foto på det. Jag får fråga "Fiona" om hon har nån bild jag kan lägga upp här... Men idag blir det alltså två andra prinsessor. Malva och Ida.

Kommentarer


[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hej Malin!



Vill bara önska dig trevlig vecka och månad framöver när jag är iväg! :)



Kommer vara dålig att kommentera när jag är borta men vill säga HEJ och hoppas att du har det bra innan jag åker :)



Kram Carro

2010-02-23 @ 23:51:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: