Sandra x 4

Idag hade jag och Lina privatlektion med Emelie Ohlsson i stadsparken. Emelie skulle haft med sin assistent som modell men hon behövde ställa in så Lina ringde sin snälla och söta kompis Sandra som ställde upp! Tusen tack! Emelie gav många tips och jag tyckte tipsen om ljus var speciellt bra. Hon var väldigt lätt att prata med och det var en mycket produktiv timme.














Med risk för att ni som kollar både min och Linas blogg tror att det idag är samma blogg, så ställer jag ändå samma fråga som Lina gjort på sin blogg. Vilken gillar ni bäst?

Och jepps, det kommer flera. Men inte ikväll, nu är jag helt slut och det är jobb imorgon så nu hägrar sängen!

Go natt!

Kommentarer


Lina

He he ja de var ganska lika :) Gillar nog bild nr 2 bäst. Coolt när hon liksom blir inramad. Japps vi får boka in nästa fotografering snart. Får spåna lite efter bra platser. Men ruinen är jag riktigt sugen på :D

2009-09-01 @ 22:42:43
URL: http://linjens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: