Prenumerera "step by step - guide"

Efter att flera blivande prenumeranter påpekat att det inte är helt lätt att bli prenumerant så har jag gjort en liten "steg för steg - guide". HJälp mig klättra på listorna så att jag får fler "läsare/tittare" vilket i sin tur hjälper mig att kanske få fler fotouppdrag! Pleeeaaase, pretty pleeaase! Och nej, jag tigger inte! Hehehe!


Okej here we go:

1) klicka på "Följ bloggen"-knappen till höger. Då kommer du till den här sidan. Klicka på sign up längst upp mellan Blogs och Login.



2) Då bör det här fönstret dyka upp



Fyll i dina uppgifter. Se exempel nedan.



Och klicka på den gröna "sign up"-knappen.

3) Därefter dyker den här sidan upp. Logga då in på din mail och öppna mailet från Bloglovin.



4) Så här kan det se ut




Klicka på länken och fyll i dina inloggningsuppgifter som du skapade i steg 2.



Klicka på den gröna "login"-knappen

5) Då kommer det upp bl.a. en ruta där du kan söka efter bloggar. Fyll i msfotografier och tryck på "sök"-knappen. Sidan nedan kommer upp och du klickar en sista gång på "Följ bloggen"-knappen och så är du färdig!



Kom igen nu alla kära läsare och signa up er! Jag behöver ju er hjälp! :) Tack på förhand!
Ha en riktigt bra helg!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: