Lite mer från tisdagen

Jag vet, det kanske är lite tjatigt, men här är några till från tisdagens privatlektion. Det var ganska svårt att få till bra skärpa på de foto där Sandra gick och hoppade. Men jag får helt enkelt ut och öva. Är det nån som ställer upp? Jag kan INTE rekomendera en promenad i bäcken i stadsparken. ;)



Sandra fick posera. :)


Och vi testade att ta uppifrån....


.... rörelse i bilden....

...hopp...


... och så fick Sandra traska in i rabatterna så vi kunde få med lite blommor i förgrunden och bakgrunden!
Denna bilden tycker jag är fin.

Kommentarer


Sandra

Tror du får skicka lite bilder till mig Malin.. Jag vill haaaa...:)

2009-09-04 @ 14:31:50
Malin

Självklart ska du få! Jag ska redigera alla färdigt och sen bränner jag en cd till dig! Tack för att du ställde upp! Kram

2009-09-04 @ 21:30:34
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: