Jag älskar att fota!

Idag har jag och Lina åkt till Ängelholm för att gå ytterligare en kurs för Emelie. Det var vi och fyra till som skulle få gå brevid när Emelie fotade. Vi möttes vid stationen i Ängelholm och åkte ut till Råbocka strand för fotograferingen. Emelie hade med sig sin assistent Evelina och Josefin som var modell. De jobbade på och Emelie berättade under tiden om tips och tricks för att få bäst resultat vid en fotografering. Vi hade hela tiden chansen att ställa frågor, men som vanligt när det gäller så är huvudet tomt på allt man undrat... I slutet var alla så fotosugna så Emelie frågade om vi kanske ville fota Josefin?! Och jaaaa det ville vi. Här är några foto som jag tog. De lär dyka upp liknande bilder på flera bloggar (har redan sett att Lina lagt upp några) här i bloggvärlden. Jag fick Carolines och Josefins adresser får uppdatera om jag får tag i fler sen.



Emelie som helst är bakom kameran inte framför! Här är hon både och! ;)





Lina




Caroline åkte med mig och Lina i bilen, hon var nere på besök hos en kompis i Helsingborg och hade sett att det fanns platser kvar på kursen och tagit chansen! Ibland ska man ha tur! :)




Josefin, dagens mittpunkt! Ett tag var vi sju stycken som fotade henne samtidigt! :)



Ett gruppfoto på deltagarna som tar gruppfoto på Evelina, Emelie och Josefin.

Nu har det blivit massor av foto. Ett till, sen blir det fler imorgon! :)



Och precis som rubriken säger så ÄLSKAR jag att fota! :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj - en till blogg att lägga till på Bloglovin'! ;)



Jätteskoj att träffa er idag tycker jag! Vilket härligt gäng :D



Hoppas att ni kom hem helskinnade och inte irrade runt för mycket i lilla staden. Tack igen för skjutsen!



Kram Carro

2009-09-27 @ 21:46:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
monika

Hej,Fina bilder du tar...

En blogg jag lagt till i mina favoriter,Jag undrar om det finns möjlighet att du mejlade dessa foton när vi står och fotar allihop tillsammans.Kul att ha det.

Ha det bra Monika

2009-10-02 @ 10:54:46
URL: http://fotografmonika.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: