Stir it up

(Bob Marley)
Jag har inte ställt till med några problem idag, mig veterligen  (stir it up = ställa till med problem), men jag har fixat till lite i lägenheten. Bland annat satte jag nytt tyg på sänggaveln. Och satte upp några små tavlor.


Före





Efter



Innan dess hann jag med lite fönstershopping med min kompis Linda. Jag hittade en jättefin klänning och bolero/kofta som jag inte köpte... Men jag kanske, kanske tillåter mig att göra det en annan gång?! Det har varit en lugn söndag och nu sitter jag här bland alla tända ljus och funderar på vad jag ska äta till kvällsmat... hmm. Godis? ;)

Här kommer ett foto på tavlorna också.


Det är Birgitta Landén som målat dem.
De jag har satt upp är tryckta vykort inte de riktiga tavlorna.

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad käckt med gaveln :) Det har jag inte sett förut, det är ju personligt och mysigt :)



Bob Marley får mig för övrigt att tänka på Thailand, de älskar honom där borta, han är skön :)

2009-10-25 @ 19:14:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

SV: Vi får nog skylla på blondheten va? ;) skratt



Pssssst - nej självklart kommenterar jag :D Gillar att ge respons på det du gör - dina foton och allt! :)



Trevlig kväll nu tjejen!

Kram Carro

2009-10-25 @ 20:28:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
a home far away

Riktigt snygg förändring! Kul.



Ha en bra dag

Kram Gunilla i Singapore

2009-10-26 @ 08:27:53
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: