Show me heaven

Och då menar jag (såklart) Maria McKees låt. Såg på spotify att Lilli o Sussi också gjort en sång med samma titel... Jag gillar den mycket (MMs låt då alltså). Jag jobbade ett tag under min gymnasietid på Mejeriet i Lund som funkis. Vi var ett gäng som ställde upp och jobbade gratis på olika koncerter och gymnasiedisko mm. I gengäld fick vi komma in gratis på de koncerter som vi var intresserade av. Jag jobbade faktiskt på Maria McKees konsert. Men jag minns inte så mycket av den. Hon kanske inte impa så mycket eller så fick jag sitta på nån av de sämre platserna och vakta... heheh.

Här är två foto av himlen sedd från min balkong. Samma motiv, men olika kvällar, olika väder och olika tid.





Visst är himlen vacker! :)

Kommentarer


Louise

Mmm, håller med om att himlen är vacker! Är så fascinerad över hur du kan fånga så mycket vackert på bild!

2009-10-19 @ 21:54:05
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Njae, vet inte om jag "vill" låna en så dyr leksak - tänk om jag tappar den i backen?! ;) Hur är allt med dig annars? Har hösten kommit ner till Skåne ordentligt? :)

Kram Carro

2009-10-20 @ 17:54:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha - töntig eller inte - jag tycker du är kuuuuuul! :) Japp, allt är från ETT inköp, men det var också på den stora mässan så då blir det lite mer på en gång - det där är ingenting jämfört med vad jag köpte förra mässan. Oooops ;) Haha.

Håller du också på - vad skoj!! Du skulle besökt mässan då ju! :D Scrappar du kort eller foton - jag sysslar mest med kort - som lite kompsenation för mitt fotande ;)

Kram Carro

2009-10-21 @ 23:33:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: