Pink panther

eller nä just det! Det var ju rosa bandet gala igår och jag var där. Första gången jag gått på ett sånt arrangemang. Det var helt ok. Trodde det skulle bli långtråkigt, men tiden flög förbi! Anledningen till att jag köpte biljetter var för att det stod att Tingsek skulle spela. Det gjorde han, han körade till Timbuktu... lite vilseledande marknadsföring... Men det var som sagt "trevligt" ändå. Och sorgligt. I går när galan var över hade de samlat in otroliga 47 miljoner men de satsade på 50 så hoppas de nådde sitt mål under resten av kvällen.

Detta inlägg blir bara kort, jag är på väg till jobbet, men jag ville säga hej så ni inte tror att jag slutat med bloggen. Veckan har varit hektiskt och ikväll hinner jag inte heller blogga. Hoppas ni alla får en underbar helg. Jag ska försöka få till en inlägg imorgon!

Ha det!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad skoj att göra något sånt live! :) Roligt att uppleva.

Jag ska också på något rosa nästa vecka.... närmare bestämt PINK. Inte samma rosa, men men.... ;)



Kram på dig!

2009-11-02 @ 20:53:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: