Out of the dark

(Matt Hires) Jag tittade på ett avsnitt av Greys Anatomy och i slutet spelades denna låt. Jag gillar! Jag har upptäckt att jag ofta gillar lite sorgsna låtar... hehe. Har aldrig hört talas om Matt Hires innan men länge leve Spotify för nu kollar man ju upp minsta lilla artist för att höra mer av henne/honom. Och det var faktistk flera bra låtar med på Matts skiva.




"help me out of the dark"

Fotot togs för ett tag sen och har redan visats här har jag för mig. Men det passar lite till rubriken. Jag höll länge på och förskte få bra foto på fullmånen. Tillslut lyckades jag! Med lite tips från internet! :) Den blev helt ok! :)

Så var det lördag igen och detta är nog första helgen sen nån gång i våras då jag inte har något alls inplanerat. Både skönt (slappa, ingen tidspress) men trist (vad ska jag nu hitta på???;)). Jag övervägde att gå till jobbet och fixa lite grejer där, men jag ska nog passa på att vara ledig. Vad ska du hitta på i helgen?!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jättefint foto! :D



Visst finns det en MASSA härlig musik - jag är framför allt fan av ackustisk musik med gitarr :) I like :D



Vilken är favvisen?



Jag ska på PINK om två veckor, ska bli hur kul som helst :)



Kram Carro

2009-10-24 @ 13:01:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Louise

Du ska inte gå förbi jobb och fixa med grejer där! Det är helg och då ska man inte tänka på jobb! :)



Superfin bild!



Jag gillar också Spotify, har kommit fram till att jag gillar artister som Ozzy och Marilyn Manson genom att browsa (vet inte om det heter så :) runt där :)



Kram

2009-10-24 @ 15:03:47
URL: http://krabbangunnar.wordpress.com/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Idol är inte helt fel! :) Vi såg Bröllopsfotografen - den var riktigt skoj faktiskt - jag hade inga speciella förväntningar, utan tog den som den var :)

Har du haft en bra helg hittills? Kram Carro

2009-10-25 @ 01:20:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
anna

Bra bild, det är inte lätt att ta bra bilder på månen, jag har bara lyckats en gång :P

2009-10-27 @ 23:07:30
URL: http://sangster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: