Happy

Idag har varit en bra dag, lite seg eftersom jag inte gick och la mig förrän halv ett, men annars bra. Solen skiner och det damp ner ett kuvert som jag väntat på i brevlådan! :) Så nu ska jag njuta och äta upp några fler av kanelbullarna som vi bakade igår! :) Hoppas ni haft en bra dag! :)

Igår lånade min syster kameran för att ta ett foto på mig och hennes underbara dotter! Så alla foton i detta inlägg är alltså tagna av Jenny! :) (och redigerade av mig)



Det första försöket förstördes lite av min jakt på Idas cykel som var på väg ut på gatan... :) Det gäller att vara snabb! ;)




Sen skulle ju båda kolla in i kameran... hmmm inte alltid det lättaste att fixa.



Men tillslut gick det! :) <3

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vilket sött kort - det nedersta är ju jättefint och härliga färger och allt :D



Ha en fin tisdag imorgon :)



Kram C

2009-10-05 @ 23:59:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Hoppas du hade en bra tisdag också! OCh onsdag för den delen! ;) Kram

2009-10-07 @ 18:32:34
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: