Tillbakablick

Här är en liten bildbomb från min första resa med nuvarande kamera. Jag köpte kameran för nästan exakt två år sedan och en månad efter inköpet bar det av till USA. Närmare bestämt New York, L.A. och sedan highway 1 upp till San Fransisco. Vilken resa! Det var helt underbart!


Taxibilarna firade nåt jubileum, minns inte riktigt hur många år de hade funnits, men det firades med att bilarna målades i olika målningar som barn (har jag för mig) hade skickat in. Denna var väl fin!?



Resenärerna uppe på Mullholland Drive, L.A. i bakgrunden.




Halloween firas på stort allvar i USA. Här är trädgårdsdekorationerna vid ett hus i Beverly Hills.




Här ska jag och Annica bo... heheh. Venice Beach!




Vi hade hyrt en cab, jag satt där bak tillsammans med min resväska som inte fick plats i bagageutrymmet när vi cabbade ner... :) Det blåste lite i baksätet så jag fick ta sjalen över håret...




En paus. En puss. 17mile road.


17 mile rd.




Vi bodde hos vår kära vän och gamla granne Annika. Hon tog oss med på en tur i Sonoma och Napa Valley. Mums!




Den bästa drycken som finns? :)




Två naturfoto....



... att avsluta inlägget med. Ha en riktigt bra söndag!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad härligt! Tack för att du delar med dig :D



Jag skulle vilja åka till USA - vad härligt!! :)



Kram Carro

2009-10-04 @ 20:25:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: