Californication main title theme

(Tree Adams, Tyler Bates) Väldigt fin sångtitel va?! :P Jag tittade på ett avsnitt av Californication precis och då promenerade Hank (David Duchovny) och hans BFF nere på stranden i Venice Beach. Och där har jag ju också gått!!! :) Mitt skrivbordsunderläggsfoto här på datorn är faktiskt taget när jag stod på stranden i Venice Beach! :)



Det måste ju innebära att jag känner de som spelar i Californication lite va?! ;) Yeah right! Men om ni inte sett Californication så rekomenderar jag serien. Och har ni sett den så förstår ni vad jag menar! :) (kanske?!;)) Jag tycker den är rolig!

Måndagen har varit en bra dag, vi håller på att installera en "ljusateljé" på jobbet och jag hann med att fixa en del med det idag.

Och sist men inte minst! Välkomna ni nya prenumeranter! Jag är så glad att ni hittat hit och bestämt er för att fortsätta titta in! :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har inte sett den, men har redan en sisådär 10 andra serier som jag följer, så jag får inte bli fast i ännu en ;) haha



Men jag skulle mer än gärna åka dit och ser hur det ser ut - det ser nice ut :D



Har sett "O.C" från Orange County och det är väl där i krokarna va? vet inte alls :)



Allt bra med dig annars?



Kram Carro

2009-10-26 @ 19:45:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Hehe! Jag har också några serier som jag följer! :P O.C. ligger söder om L.A. vi var faktiskt där och åt middag en kväll.

Med mig är det bra, hoppas att du får bli frisk snart också! :)

Kram

2009-10-26 @ 20:32:11
URL: http://msfotografier.blogg.se/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

SV: Ja, jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill ju. Men samtidigt inte - det är som att spela rysk roulette ;)



Ps - tack för dina söta kommentarer glad



Jag ska krya på mig så mycket jag kan!



Mår du bra och så?



Kram Carro

2009-10-26 @ 21:29:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: