Black and white




Lite trött så här en fredagskväll. Men det här fotot får mig på glatt humör iaf. Lördagen är helt oplanerad, vilket är skönt! Så det blir låååång sovmorgon. :)
Sen får vi se vad vädergudarna bestämmer för söndagen... men håll tummarna för uppehåll (och gärna lite sol).

Det översta fotot var ett av de jag framkallade och det tänkte jag att Ida och hennes familj ska få. Jag har ett svartvitt till på Ida, men det ska jag behålla själv. Det är redan inramat och färdigt, ska bara hängas upp! :)

 

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka fina foton! Jag gillar foton på barn, de strålar så speciellt på något sätt :)



Hoppas att du har en mysig helg!

Kram Carro

2009-10-09 @ 23:32:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: