Winter

( Joshua Radin) Oj jag har visst fastnat! ;) Nästa månad räknas som vinter... Det känns som om det var augusti nyss! Sommar! Vad hände? Jag antar att jag har rätt kul ändå, allt går ju så fort. Är det inte när man har kul som tiden går fort?! :D Idag har det iaf varit mycket skratt och det piggar ju upp lite. Och resten av veckan är uppbokad med en massa roligheter! GLAD!



I lördags bjöd mamma och pappa på middag. Mums! Bordet var höstdekorerat med fina löv. Det var lite ungersk tema då några av gästerna, Bibbi och Gunnar (min systers svärföräldrar), har "sommar"hus i Ungern. Det var Langos (hemmagjord!!) till förrätt, vildsvinsgryta till huvudrätt, "citronglass" till efterrätt med Tokai (Ungersk sött vin).






Två andra gäster var Harry och Britta! Harry charmade alla under kvällen med underbara leenden och skratt. Det var tyvärr inte helt lätt att fånga i mörkret. (Trots hög iso.) Men här är iaf ett leende på väg!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gud vilken söt liten trollis!! :) Helt underbar!



Hoppas att du är pigg imorgon och att du får en ledig och skön helg! :) Förstår att det är jobbigt ibland, det går upp och ner =/

Hoppas dock på att det går mer upp än ner? :)



Stor kram!

2009-11-04 @ 00:21:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: