Upside down

(Jack Johnson) En av de artister jag upptäckte när jag bodde i Australien. Jag började även lyssna på John Mayer som jag fortfarande älskar!!! Idag köpte jag Mayers senaste album "Battle studies" och har hunnit lyssna på två låtar än och det låter bra. Musik är så himla bra. Livet skulle vara så himla tråkigt utan. En annan grej jag började med och fortfarande älskar är surfa. Tyvärr har jag inte surfat så mycket... vädret här är inte så najs.

Här kommer ett foto från när jag gick i surfskola utanför Byron Bay.

Det är en av Mojo Surfs anställda som tagit kortet. Jag är närmast fotografen.
Jag önskar jag var där nu! Sol, bad och happy people!

Kommentarer


a home far away

Det ser verkligen helt underbart ut, och stranden är härligt vit:)



Kram Gunilla i Singapore

2009-11-17 @ 02:49:58
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

UNDERBART! Där skulle jag inte ha något emot att vara nu! :) Var det svårt att surfa? Det skulle jag vilja testa! =)



Allt bra annars?



Kram C

2009-11-17 @ 17:54:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Ja eller hur vill man vara där nu! Surfa är inte helt lätt, jag skulle så gärna vilja lära mig mer. Det blev inte så mycket som jag skulle velat i Oz, men det var helt klart en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!

O annars är allt bra! Hoppas med dig/er me!

Kram

2009-11-17 @ 19:09:26
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: