Radio

(Beyoncé) ...lyssnade jag på när jag cykla hem, innan jag bestämde mig för att ringa Annica och snacka med henne istället! Nu är vi uppdaterade och vi snackade även om ett framtida samarbete (hon är ju en superduktig mua) som jag hoppas kunna visa här på bloggen snart!

Jag vill passa på att be om ursäkt för uppdateringen, men min dator OCH mitt internet har bestämt sig för att strula. Så nu vet jag aldrig hur det ska gå när jag öppnar datorn! :) Men här kommer iaf en till bild på fina Linda från i lördags. Den är tagen i motljus och det kan göra en bild så där drömsk!



Jag hoppas att min kära dator klarar av bördan att ta hand om min redigering och internetuppdatering ett tag till, så inte bloggen ska bli lidande. Men jag kan inte lova. Så om jag skulle missa en dag så vet ni varför! :)
Ha en bra kväll. Nu ska jag dricka lite glögg! MUMS!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad fint! Höstigt och härligt! :) Nyfiken på vad som komma skall! :)



Kramis C

2009-11-12 @ 20:17:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: