One of those days

(Joshua Radin) Jag fick ett sms från min kompis igår. Hon tipsade mig om "one of those days" med Joshua Radin.  I like! Den var mycket bra, och även flera av hans andra låtar som jag hunnit höra. Så nu skickar jag tipset vidare till er! :)

Det händer mycket just nu, både på jobbet och privat. Både roligt och mindre roligt. Idag har det regnat hela dagen, vilket kan vara trist. Men nåt som är mysigt när det regnar är att tända ljus, krypa upp i soffan under en filt och läsa. Jag tror jag ska göra det nu! Och här kommer några höstfoto som jag tog på väg till jobbet förra veckan. Det blev lite fokus på olika bär... :)



Ha en bra kväll! :)

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fina foton! Det lyser höst om dem :) Och de ser ändå så ljusa ut - det gillar jag - att få hösten att se ljus ut och inte bara mörker och rugg ;)



Mår du bra annars?



Kram Carro

2009-11-02 @ 20:38:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: