Difficult for weirdos

(Robbie Williams) hahaha vilken titel! Men den passar ju mig, jag är lite weird! :P Hehehe! Fast vem är inte det?! :) Idag blir det inget foto. Jag vill inte bråka med min dator idag igen. Den strular mycket nu och är på gränsen till full så jag måste ta mig lite tid att tömma och fixa. Förhoppningsvis i helgen! Imorgon är det föreläsning halva dagen och sen till jobbet (med en kvick, hoppas jag, visit på vårdcentralen för vaccinering). Sen luuuugn helg! :):) Vad ska ni hitta på?



Ah det blev visst en bild ändå. Denna tror jag inte jag har visat innan. Men ni känner ju igen modellen, Sandra, och temat. Visst ser hon lite sorgsen ut här. Men jag gillar att bilden är så "ren" Och färgerna!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gillar också färgerna - att det inte är så mycket färg på den - det kan få större effekt ibland än mycket färg :) Och klart och tydligt.



Vad ska du hitta på för skoj i helgen då? :)



Kramis

2009-11-13 @ 14:06:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack! Jag har inte mycket planer för helgen, vilket jag tycker är rätt skönt. Men imorgon är det iaf brunch hos mamma och pappa med goda vänner som jag inte träffat på länge så det ska bli kul!

Kram

2009-11-13 @ 19:10:50
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: