Closer

(Kings of Leon) Den var bra. Hörde den för första gången precis. :) Jag har lite brått eftersom jag ska ut och äta med några vänner, men jag lägger upp några foton som jag tog idag. Jag och två arbetskompisar har idag fixat och trixat för att färdigställa ljusateljén på jobbet. Vi hann med rätt mycket, men såklart fattades det lite delar hit o dit så det är lite kvar. Men fotona är tagna i ateljén...

 



Nästa gång tar jag med staffliet så det inte blir skakningsoskärpa och så kanske man kan ta ur lite olika vinklar... Jag har fuskat denna gången och tagit JPEGbilden direkt eftersom redigeringen strular lite. Men jag sparar givetvis RAWfilen så jag vid senare tillfälle kan fixa. :)

Nu: mat! Det känns lite som ett genomgående tema idag... (internt skämt) (Det kanske inte hör hemma här?!) (Men nu är jag lite trött så då blir alla sociala regler lite annorlunda:P) ;)

Ha en bra lördag! Och håll tummarna för en solig dag imorgon också så att jag kan fota!!!! Och så ni får njuta av solsken! :)

Kommentarer


Anonym

Hi hi var du hungrig igen :P sjukt vad duktiga vi varit idag. Bilderna blev coola :D kramis

2009-11-21 @ 21:20:42
URL: http://linjens.blogg.se/
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad spännande! Där skulle man vilja vara med och klicka lite! :) Hur går det med fotandet och så annars? Visst tappar man lusten helt att fota när det är så jäkla trist väder ute? Jag vill ha lite sol snart (och vara frisk) så att jag kan vara ute hela dagen och knäppa kort (om jag inte är instängd på sjukhuset vill säga ler).



Mår du bra annars?

Kram från mig

2009-11-22 @ 00:16:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Hej!

Jodå fotande går åt skogen! ;) Det är så trist, jag fåt abstinens! Det regnar hela tiden och då vill man ju inte gå ut med kameran... Men annars är det toppen! :D

Kramar

2009-11-22 @ 10:20:45
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: