Nya foto på väg

Idag har jag fotat min kollega och hans tjej. Hon är höggravid och bebisen kan komma när som helst. Men vi hann i alla fall ta några riktigt fina foto innan han/hon lämnat magen. Jag var rätt trött efter en lång arbetsdag på jobbet men det var som bortblåst efter fotograferingen! Och när jag cyklade hem såg jag ett mess från en annan kollega som sa att ett foto jag tog på rasten och skickade in till sydsvenskan (efter mina kollegor uppmanat mig) blivit publicerat! :) Heheh! Jag känner mig lite som en sån där pensionär som ringer in till "ring så spelar vi" eller nåt, fast då för fotografer! ;) Fotot var inte ett av mina mästervärk, men det är iaf publicerat på sydsvenskan.se
Jag är helt överglad, vilket jag brukar bli när jag har haft en bra fotografering! Just nu känns livet helt underbart! Önskar man kunde dela med sig av all lycka hehehe! Den brukar vara rätt flyktig! ;)



En till på temat frosseri, men här mest för att visa sminket. Jag kunde inte låta bli, så nu sitter jag och redigerar fotona från idag. Jag har gjort mer än hälften och nu vill jag göra färdigt så jag kan ge dem imorgon så ni också kan få se dem!
Så tillbaka till redigeringen!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: