Who is it

(Michael Jackson) Ja vem är detta? Jo det är Promarker Princess! :P Jag fick promarkers i julklapp och idag provade jag dem! Så här är mitt första försök. Det var kul! Det kommer kanske mer här sen, får se. :)
Hon fick en något framskjutande haka och det ser ut som hon har skägg! hahahahah! ;)
Gott Nytt År!!
Igen!
I morgon kommer min sammanställning av alla fina porträtt som jag tagit under 2009! Nu är det nog dags att börja göra sig fin! Here I come locktång! (heheh det rimmade ju:P) Nu ska jag sluta på riktigt, jag har bara lite svårt att slita mig från min finfina iMac! (nyårslöfte: sluta älska saker, älska människor! ;))

Kommentarer


JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Wow - vad duktig du är på att teckna!! :)



Jättefint ju! Och Promarkers är grymmebra, har dem när jag scrappar :)



Gott nytt år (igen!)



Kramis C

2009-12-31 @ 18:31:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack så mycket!

Kram

Malin

2010-01-01 @ 22:47:33
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: