Saturday nights

(Hello Saferide) Lite rolig (eller tragisk) text... "somebody ordered to many drinks last night". Hehehe! Har aldrig hänt mig?! ;) Jag hann inte blogga igår. Sorry. Idag har jag haft all tid i världen att blogga och redigera. Men jag passade på att sova lite istället... ;) Här kommer iaf en till på Malte.
(Och nej barnet på bilden har inget med texten i låten att göra!!!) ;)



I morgon ska jag på kalas och fira mammas födelsedag. Det blir nog mycket gott! :D Ja,  nu har jag inget vettigt att skriva mer... hjärnan är lite slow. För mycket sömn?! :P heheh! Ha en bra lördagkväll!



Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gud så söt han är, riktigt charmig! :) Det är svårt att fota barn när de rör sig hela tiden :) Handen blev lite suddig, men ändå inte något man tänker på direkt :D I like!



Jag tycker om när du lägger upp foton - lägg upp fler! ;)

Ha en jättebra lördag och mys ordentligt. Ska du göra något speciellt?

Kramar C

2009-12-05 @ 19:25:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack Carro! Jag håller med, det är inte helt lätt att få till superskarpa bilder när man fotar barn. Men det viktiga är ju att ansiktet blir skarpt! Jag ska försöka lägga upp fler porträttfoto, det är bara lite tunnsått med uppdrag för tillfället!

Helgen har varit bra, och i eftermiddag blir det kalas! Hoppas du också haft det bra!

Kramar

2009-12-06 @ 09:35:58
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: