Nej, se det snöar!

(Felix Körling)



Det snöar och snöar och snöar :D och jag har varit på julfest igår och julfest idag och orkar inte sätta mig vid datorn och redigera... så här kommer en halvfixad bild... från promenaden i skrylle.

Det är såååå mysigt med all snö. Det är vackert och så blir det så tyst. MYSIGT! Idag har jag, förutom att jag varit på mycket trevlig julfest, klätt min allra första egna gran. Den får jag ta och fota så ni kan få se! Men det får bli imorgon! :)

Go natt på er alla!

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vackert! Ser ut som uppe i Lappland nånstans :)



Vad ska du hitta på i jul? Vara hemma? Jobba? :)



Kram Carro

2009-12-20 @ 17:19:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Malin

Tack!

Jag jobbar tre dagar till sen blir det ledigt i 2 1/2 vecka. Det ska bli skönt! Du då? Blir det mycket jobb nu när du precis varit ledig?

Kramar

2009-12-20 @ 23:09:48
URL: http://msfotografier.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: