Celebration

(Madonna) Japp jag firar att jag ÄNTLIGEN fått till det med färgerna! :) Det går fortfarande långsamt, men det GÅR!!! :)



Så här kommer ett foto på Kalmar slott. Det är ett ganska fint slott och denna helgen var det julmarknad som vi gick på. Massor av hantverkare och alldeles för mycket folk. Men det är i alla fall lite mysigt med julstämning. Jag gjorde även ett försök att skapa lite julstämning på jobbet med en julskiva! Tror det var nåt i stil med Kotten firar jul! Vilket skämt... hahahah! Dogge Doggelito sjunger Feliz Navidad totalt och helt känslolöst! haha! Men, men... det kan inte bli rätt alltid. Och nu är jag sååå glad att jag fått till ett foto med färger hit! :D

 

Kommentarer


Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vackert!! Jag älskar kvällskort och nattkort! Det är ju lite mer utmaning samtidigt men jag tycker att det blir så stämningsfullt!



Vad härligt att det funkar med färgerna igen! Hoppas att det håller i sig!



Har du några skoj fotarplaner framöver?



Kramar Carro

2009-12-01 @ 23:57:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: