Internetstrul

Japp, tyvärr så ligger mitt internet därhemma helt nere för tillfället och har gjort så i några dagar. Därför har jag inte kunnat uppdatera bloggen. Men jag har nu tänkt satsa på redigering och komma i fatt m det så det kommer massor av foton så fort internet funkar igen. Och skulle det bli långvarigt så fixar jag på nåt annat sätt.

Idag har jag fotat Impuls, ett coverband, som bl.a. spelar på bröllop. Kolla in deras hemsida, där ni kan lyssna på några av de låtar de spelar. Det var roligt att fota (som vanligt) och Nenad, Martin och Vickan var väldigt lätta att arbeta med. :) Nu återstår att välja ut de bästa fotona och sedan redigera!

Och så hoppas jag att internetkopplingen ska fungera snart så det kan komma upp lite nya foto!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: